GlassUp အေနျဖင့္ ဂူဂယ္လ္၏ ကြန္ပ်ဴတာမ်က္မွန္ထက္ ေစ်းသက္သာမည့္ မ်က္မွန္ထုတ္ရန္အတြက္ ျပင္ဆင္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
အီတလီကုမၸဏီတစ္ခုျဖစ္ေသာ GlassUp မွ ထုတ္လုပ္မည့္ အဆိုပါမ်က္မွန္မွာ စမတ္ဖုန္းမ်ားႏွင့္ တြဲဖက္ အလုပ္လုပ္မည္ျဖစ္ၿပီး အီးေမးလ္မ်ား၊ မက္ေဆ့ခ်္မ်ားနဲ႔ ေဖ့စ္ဘြတ္သတင္းမ်ားအား ၾကည့္႐ႈႏိုင္မည္ျဖစ္ သည္။
ယင္းမ်က္မွန္အား တီထြင္သူ Gianluigi Tregnaghi က ဂူဂယ္လ္မွ မ်က္မွန္ထုတ္လုပ္ရန္ မေၾကညာမီ


ႏွစ္ႏွစ္အလိုကတည္းက တီထြင္ထားခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္ဟုလည္း ဆိုသည္။

ဂူဂယ္လ္မ်က္မွန္ႏွင့္ မတူညီသည့္အခ်က္မ်ားမွာ သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားျပသသည့္ ပံုသဏၭာန္ မတူျခင္းနဲ႔ ေစ်းႏႈန္းကြာျခားျခင္းမ်ားျဖစ္သည္။ ဂူဂယ္လ္မွ မ်က္မွန္တစ္လက္အား အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၅၀၀ ျဖင့္ေရာင္းခ်ေနၿပီး GlassUp မွာ အေမရိကန္ေဒၚလာ ၃၃၉ ျဖင့္ ေရာင္းခ်မည္ျဖစ္သည္။

GlassUp မ်က္မွန္မွာ မက္ေဆ့ခ်္မ်ား၊ အီးေမးလ္မ်ားအား ၾကည့္႐ႈႏိုင္မည္ျဖစ္ေသာ္လည္း ၎တို႔အား ျပန္လည္အေၾကာင္းျပန္ရန္ႏွင့္ ဓာတ္ပံု႐ိုက္ျခင္းမျပဳလုပ္ႏိုင္သည့္အတြက္ အခ်က္အလက္မ်ား လက္ခံ ၾကည့္႐ႈႏိုင္သည့္အဆင့္တြင္သာရွိေသးသည္။

စမတ္ဖုန္းအတြင္းမွ မက္ေဆ့ခ်္မ်ားမွာ Bluetooth မွတစ္ဆင့္မ်က္မွန္ဆီသို႔ ပို႔ေဆာင္ေပးမည္ျဖစ္ၿပီး အသံုးျပဳသူ၏ ေရွ႕တည့္တည့္ မ်က္မွန္ဖန္သားျပင္ေပၚရွိ မွန္ဘီလူးေပၚတြင္ ေပၚလာမည္ျဖစ္သည္။

ဂူဂယ္လ္မ်က္မွန္ႏွင့္ မတူသည့္အျခား အခ်က္တစ္ခ်က္မွာ “သတင္းအခ်က္အလက္မ်ားအား အျမင္ အာ႐ံုေၾကာ၏ အလယ္ဗဟိုတြင္ ေဖာ္ျပထားမည္ျဖစ္ၿပီး ေလကာမ်က္မွန္ေပၚတြင္ စာဖတ္ေနရသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေနေအာင္ ဖန္တီးထားသည့္အတြက္ အသံုးျပဳသူအေနျဖင့္ မ်ားမ်ားစားစားအာ႐ံုစိုက္ရန္မလို”ဟု ကုမၸဏီက ဆိုသည္။

အဆိုပါမ်က္မွန္တြင္ပါရွိသည့္ ဘက္ထရီမွာ နာရီေပါင္း ၁၅၀ ၾကာအသံုးျပဳႏိုင္မည္ျဖစ္ၿပီး ပါ၀ါမ်က္မွန္ တပ္ဆင္သူမ်ားအတြက္ ၎တို႔ႏွင့္ ကိုက္ညီသည့္မ်က္မွန္မ်ားအား မၾကာမီထုတ္လုပ္ေတာ့မည္ဟု လည္း သိရသည္။

GlassUp ဟူေသာ ကုန္ပစၥည္းတံဆိပ္အေပၚ ဂူဂယ္လ္မွအာ႐ံုစိုက္လာၿပီျဖစ္ၿပီး အမည္အား ေျပာင္းလဲ သံုးစဲြရန္ ဂူဂယ္လ္မွ ေတာင္းဆိုထားသည္ဟု သိရပါတယ္။

Post a Comment